Actualitat

Astrid-21 participa a la Mobile Week Girona 2020

El proper divendres 21 de febrer, Fundació Astrid-21 participarà a la Mobile Week Girona. Sandra Fernàndez intervindrà, com a ponent, a la Taula Rodona «Com la tecnologia i la mobilitat afavoreixen la inclusió de les persones amb diversitat funcional», juntament amb Josep Maria Soler de Support – Fundació Tutelar, Albert Carbonell del Grup Mifas, Pepita Perich de la Fundació Ramon Noguera i Isaac Padrós de l’Associació Multicapacitats. L’activitat tindrà lloc al Centre Cultural La Mercè a les 11 del matí.

Aquesta edició gira al voltant de la tecnologia com a eina d’inclusió social. Les activitats de la Mobile Week començaran la setmana del 17 de febrer amb xerrades organitzades per diverses entitats i col·legis professionals. La conferència inaugural es celebrarà el 20 de febrer. Tot seguit es realitzaran tallers i conferències relacionades amb l’accessibilitat i la inclusió social que s’allargaran fins al divendres 21 al vespre.

A més, de l’11 al 21 de febrer es podrà visitar al claustre del Centre Cultural La Mercè l’exposició “Capacitats i preparats”, una mostra didàctica sobre com les noves tecnologies digitals ajuden a la inclusió professional i social.

Consulta el programa

COL·LABORA AMB NOSALTRES.