El 5 d’octubre tornarem a omplir PortAventura!

Us informem que el proper dissabte 5 d’octubre, tindrà lloc la trobada d’enguany “Fent amics amb Down Catalunya” organitzada per totes les entitats que formem part de la Federació Down Catalunya. Per aquest motiu ens adrecem a vosaltres, per animar-vos a què un any més hi participeu i col•laboreu amb Astrid-21 adquirint les vostres entrades, podeu contactar amb nosaltres a través del telèfon 972 23 40 19 o bé per e-mail administracio@fundacioastrid.org

INFORMACIÓ D’INTERÈS:

•Opció1: Entrada 20€/persona, si viatgeu en cotxe particular.
•Opció2: Entrada + autobús 32€/persona, si viatgeu en autocars destinats a aquest efecte, amb sortida des de la Fundació.
•Infants de 0 a 3 anys tenen entrada gratuïta a Port Aventura, però els infants que viatgen en autocar hauran de pagar 12€.
•No s’admetrà l’assistència a Port Aventura de persones menors d’edat que no vagin amb acompanyant.
•No s’admetrà l’assistència a Port Aventura de persones amb discapacitat que no vagin amb acompanyant.
•Les places dels autocars seran limitades i s’assignaran per rigorós ordre de pagament.

PER A MÉS INFORMACIÓ, NO DUBTEU EN CONTACTAR AMB NOSALTRES.
AMB LA VOSTRA ENTRADA ENS AJUDEU A SEGUIR FENT CAMÍ CAP UN HORITZÓ INCLUSIU PER TOTS!

COL·LABORA AMB NOSALTRES.
FES-HO POSSIBLE!!