Actualitat

Astrid-21 presenta la Memòria 2019, la dels 30 anys

La Fundació Astrid-21 presenta la Memòria 2019, la memòria dels 30 anys. Ha estat un any de moments emotius i adients per fer memòria recordant els inicis de l’entitat i agafar consciència de la feina feta. Astrid-21 és el resultat de l’esforç de molta gent diversa.

La Fundació Astrid-21 va ser constituïda el 18 de febrer de 1989 com a Associació i el 14 de setembre de 1992 esdevenia Fundació. És una entitat privada sense ànim de lucre, d’iniciativa social, integrada per un Patronat, un Equip Executiu i un Equip de Professionals que té com a objectiu garantir la qualitat de vida de les persones amb Síndrome de Down o discapacitat intel·lectual, a través de diversos serveis pensats per poder donar resposta a les diferents necessitats i demandes.

Memòria 2019

COL·LABORA AMB NOSALTRES.